5 czerwca 2019 roku podczas Gali konkursu Employer Branding Excellence Awards 2019 zostały wręczone nagrody dla pracodawców, którzy prowadzili najlepsze działania employer brandingowe w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Nagrody w konkursie przyznawane są w siedmiu kategoriach: Strategia, Kampania rekrutacyjna off-line, Kampania internetowa, Wewnętrzna kampania wizerunkowa, Innowacja EB, Film rekrutacyjny / wizerunkowy, Strona / Zakładka kariera / Landing page.
Nasza kampania wizerunkowa #Najsilniejsi otrzymała wyróżnienie Employer Branding Excellence Awards 2019 (EBEA 2019) w najbardziej prestiżowej kategorii Strategia Employer Branding!
Dziękujemy wszystkim pracownikom FPL za współtworzenie wizerunku Najlepszego Pracodawcy! Podziękowania kierujemy również do firmy OK Super za pomoc w przygotowaniu strategii i stronę kreatywną kampanii.
Stać w szeregu z największymi światowymi markami – McDonald’s, Ikea, PwC, EY, Danone, Lidl, Accenture – które zostały nagrodzone oprócz nas w tym najbardziej poważanym konkursie oceniającym wizerunek pracodawców to niebywały zaszczyt i duma z naszej firmy, z naszego zespołu. Jak widać, to nie sama marka stanowi o sile firmy – to silni ludzie, z charakterem i doświadczeniem, z pomocą silnych maszyn/techniki, pozwalają zdobywać szczyty! To jeszcze nie koniec! Nie spoczywamy na laurach, działamy dalej. Wkrótce kolejna odsłona kampanii #Najsilniejsi!